Better to burn out than to fade away...
--------
❤摇滚 ❤摄影 ❤艺术 ❤电玩 ❤兔子
--------
instagram: rockalice
--------
分类查看请戳以下链接 >>>

Too Late (Album Version) - Dead by Sunrise

有些事,现在不做,等以后想做的时候就迟了

有些人,现在不挽回,等以后想争取的时候就没了

------

It's cold and dark
寒冷与黑暗

I think I'm going insane
我想我将要失控

The end is coming - it's true
终结时刻将要到来 - 这是真的

I'm all alone and I'm screaming your name
我孤身一人嘶吼着你的名字

It seems that's all I can do
这似乎是我唯一能做的

But it's too late to turn back now
但如今要挽回这一切已经太迟了

It's too loud to hear the sound
太过吵杂,让我听不见这声音

I'm so lost, I can not breathe out
极度的迷失,让我无法呼吸

It's too late to turn back now
但如今要挽回这一切已经太迟了

It's hard to focus when your life is a blur
无法锁定焦点,当你的人生一片混沌

It's hard to see the truth
要看清真相是如此的困难

How can I move on when there's so much to learn
And every road comes back to you
当有这麼多事情需要学习 当所有的一切都与你息息相关之时
我该如何举步向前

But it's too late to turn back now
但如今要挽回这一切已经太迟了

It's too loud to hear the sound
太过吵杂,让我听不见这声音

I'm so lost, I can not breathe out
极度的迷失,让我无法呼吸

But it's too late to turn back now
但如今要挽回这一切已经太迟了

It's too loud to hear the sound
太过吵杂,让我听不见这声音

I'm so lost, I can not breathe out
极度的迷失,让我无法被寻获


now
如今

I'm so lost I can't be found
极度迷失的我,无法被寻获

It's too late to turn back now
要挽回这一切已经太迟了

评论(3)
热度(76)

© 艾雳诗 | Powered by LOFTER